Poprowadzimy Twoje social media
Chcesz, aby klienci sami zgłaszali się do Ciebie z zapytaniem o współpracę? Pomożemy Ci zbudować rozpoznawalną markę opartą o merytoryczne treści. Przygotujemy i wdrożymy strategię, wykorzystującą wideo marketing.
Chcesz, aby klienci sami zgłaszali się do Ciebie z zapytaniem o współpracę? Pomożemy Ci zbudować rozpoznawalną markę opartą o merytoryczne treści. Przygotujemy i wdrożymy strategię, wykorzystującą wideo marketing.
Coraz więcej agentów próbuje swoich sił z tworzeniem treści w social mediach. Pewnie też się nad tym zastanawiasz lub nawet próbowałeś to robić. Nic dziwnego - Twoi klienci już są w social mediach. I sprawdzają Cię, gdy zastanawiają się nad podjęciem współpracy.
Klienci mają 2 możliwości znalezienia Cię w internecie: w Google, jeśli się wypozycjonujesz lub właśnie w social mediach, gdzie dużo łatwiej zbudujesz widoczność.
Edukując klientów o zaletach współpracy, pokazując im swoje doświadczenie i wiedzę, zyskujesz ich uwagę. A gdy będą mieli potrzebę skorzystania z usług agenta, będziesz pierwszym wyborem.
Rozwinięte social media to nie tylko miejsce do pozyskiwania klientów sprzedających. Coraz więcej sprzedaży nieruchomości zaczyna się od promocji oferty na profilach.
Nie każdy odbiorca w tej chwili będzie Twoim klientem. Za to regularne tworzenie treści utrzymuje jego uwagę przy Tobie.
Rynek nieruchomości ciągle się zmienia. 20 lat temu nieruchomości sprzedawały się przez ogłoszenia w gazetach. Później weszły różne portale, a obecnie coraz większa część sprzedaży odbywa się przez social media.
Skuteczna marka osobista to przede wszystkim spójny i autentyczny wizerunek. To, co chcesz osiągnąć budując swoją markę musi iść w parze z tym, w jaki sposób to zrobisz. I marka nie może być dziełem przypadku. Jeśli ma być skuteczna, czyli przyciągać klientów, koniecznie musisz zrobić to ze strategią.
Klienci chcą pracować z ekspertami w danej dziedzinie. Układając strategię dla swojej marki, musisz zadbać o pozywanie swojej wiedzy i doświadczenia.
Jeśli zależy Ci na szybkim zysku, to budowanie marki nie jest dla Ciebie. Jej zadaniem jest budowanie relacji, która pozwoli klientom krążyć wokół Ciebie.
Nie ważne, czy dopasujesz grupę odbiorców do swoje marki czy odwrotnie. Ważne, że musi to być spójne. Jeśli masz głównie klientów premium, to Twoja marka również musi tak wyglądać.
Nie bez powodu mówimy o budowaniu "marki osobistej". To samo w sobie powoduje, że musi być ona oparta o Twój wizerunek. Odbiorcy muszą Cię poznać, polubić i Ci zaufać. Nie da sie tego zrobić, chowając się za grafikami.
Skuteczny personal brand to taki, z którym odbiorcy mogą się utożsamiać. I czują z nim połączenie. Możesz to osiągnąć pokazując, jakimi wartościami kierujesz się w życiu i biznesie.
Zaczynamy od przeanalizowania Twojej marki, wyróżników i grupy docelowej. Na tej podstawie przygotujemy cały koncept profilu, pomysły na posty oraz skrypty wideo.
Przekładamy naszą wiedzę i doświadczenie na merytoryczne treści. Stworzymy dla Ciebie konkretne skrypty "słowo w słowo", które łatwo później nagrasz.
Stworzyliśmy podstawowe szkolenie, które ułatwi Ci nagrywanie filmów. Wiemy, że jest to stresujące, zwłaszcza na początku, ale staramy się zaczynać od łatwiejszych rzeczy. I stopniowo rozwijać Twoją pewność siebie.
Gotowe nagrania przesyłasz do nas, a my zajmiemy się montażem. Robimy to dynamicznie, ale bez latających ikonek. Zadbamy, aby wyróżnić to, co mówisz, a jednocześnie, żeby ludzie zapamiętali Ciebie, a nie tylko styl filmu.
Instagram jest najlepszym mediów do organicznego budowania społeczności. W pierwszej kolejności dodajemy treści tutaj, tworząc pod nie dedykowane opisy i okładki do filmów.
Dzięki tworzeniu treści w formacie wideo, możemy zadbać o widoczność Twojej marki na wszystkich kanałach. Raz przygotowany film będzie wyświetlany także na Facebooku, Linkedin, TikToku czy YouTube.
Tworząc filmy edukacyjne, odpowiedzi na pytania klientów będą dla nich dostępne w dowolnym momencie. Stawiamy na wideo, ale spokojnie - nie musisz wszystkich filmów nagrywać mówiąc do kamery. Stosujemy formaty, które mają zróżnicowany poziom trudności. Jednak w każdym przypadku, ważny będzie Twój wizerunek.
Najtrudniejszą trudnością w delegowaniu content marketingu jest komunikacja i zarządzanie treściami.
Ale nie u nas!
Stworzyliśmy intuicyjną przestrzeń, która ułatwi Ci doglądanie procesu twórczego.
Koniec grzebania w stercie notatek, przeszukiwania konwersacji i czytania pięciu różnych maili. Teraz wszystko znajdziesz w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
Pomysły, inspiracje, skrypty do filmów, harmonogram publikacji i wiele innych. A wszystko to dostępne z poziomu laptopa lub telefonu.
"W 25 sekundzie zmień b-rolla, a te dźwięki to już pisałem, że masz poprawić."
Koniec z wysyłaniem takiej listy poprawek na maila, przez WhatsApp lub inny komunikator. Maksymalnie upraszczamy współpracę.
Teraz możesz komentować "na żywo" przygotowaną wersje wideo i na bieżąco dodawać swoje uwagi. Trzy proste kliknięcia i uwzględnimy Twoje sugestie.
Zyskujesz kontrolę nad procesem, oszczędzając przy tym czas.
Wideo jest jedynym formatem treści, który możesz publikować w różnych mediach społecznościowych.
Niezależnie od platformy - Facebook, Instagram, TikTok, YouTube Shorts czy LinkedIn - angażujący materiał wideo przyciągnie uwagę i zainteresuje odbiorców z różnych grup wiekowych.
Ty nagrywasz, my zajmujemy się redystrybucją treści.
Skutecznie dotrzemy do odpowiednich odbiorców i przyciągniemy nowych klientów do Twojego biznesu.