zbuduj
markę
agenta

Poprowadzimy Twoje social media

Chcesz, aby klienci sami zgłaszali się do Ciebie z zapytaniem o współpracę? Pomożemy Ci zbudować rozpoznawalną markę opartą o merytoryczne treści. Przygotujemy i wdrożymy strategię, wykorzystującą wideo marketing.

Dlaczego warto budować markę jako agent?

Coraz więcej agentów próbuje swoich sił z tworzeniem treści w social mediach. Pewnie też się nad tym zastanawiasz lub nawet próbowałeś to robić. Nic dziwnego - Twoi klienci już są w social mediach. I sprawdzają Cię, gdy zastanawiają się nad podjęciem współpracy.

Dajesz się odnaleźć klientom

Klienci mają 2 możliwości znalezienia Cię w internecie: w Google, jeśli się wypozycjonujesz lub właśnie w social mediach, gdzie dużo łatwiej zbudujesz widoczność.

Przyciągasz świadomych klientów

Edukując klientów o zaletach współpracy, pokazując im swoje doświadczenie i wiedzę, zyskujesz ich uwagę. A gdy będą mieli potrzebę skorzystania z usług agenta, będziesz pierwszym wyborem.

Wyróżnisz się wśród innych agentów

Rozwinięte social media to nie tylko miejsce do pozyskiwania klientów sprzedających. Coraz więcej sprzedaży nieruchomości zaczyna się od promocji oferty na profilach.

Budujesz relacje na przyszłość

Nie każdy odbiorca w tej chwili będzie Twoim klientem. Za to regularne tworzenie treści utrzymuje jego uwagę przy Tobie.

Nie zostajesz w tyle

Rynek nieruchomości ciągle się zmienia. 20 lat temu nieruchomości sprzedawały się przez ogłoszenia w gazetach. Później weszły różne portale, a obecnie coraz większa część sprzedaży odbywa się przez social media.

Jaka jest skuteczna marka osobista?

Skuteczna marka osobista to przede wszystkim spójny i autentyczny wizerunek. To, co chcesz osiągnąć budując swoją markę musi iść w parze z tym, w jaki sposób to zrobisz. I marka nie może być dziełem przypadku. Jeśli ma być skuteczna, czyli przyciągać klientów, koniecznie musisz zrobić to ze strategią.

5. Pokazuje doświadczenie

Klienci chcą pracować z ekspertami w danej dziedzinie. Układając strategię dla swojej marki, musisz zadbać o pozywanie swojej wiedzy i doświadczenia.

4. Buduje długotrwałe relacje

Jeśli zależy Ci na szybkim zysku, to budowanie marki nie jest dla Ciebie. Jej zadaniem jest budowanie relacji, która pozwoli klientom krążyć wokół Ciebie.

3. Trafia do konkretnej grupy odbiorców

Nie ważne, czy dopasujesz grupę odbiorców do swoje marki czy odwrotnie. Ważne, że musi to być spójne. Jeśli masz głównie klientów premium, to Twoja marka również musi tak wyglądać.

2. Nie chowa się za grafiką

Nie bez powodu mówimy o budowaniu "marki osobistej". To samo w sobie powoduje, że musi być ona oparta o Twój wizerunek. Odbiorcy muszą Cię poznać, polubić i Ci zaufać. Nie da sie tego zrobić, chowając się za grafikami.

1. Jest oparta na wartościach

Skuteczny personal brand to taki, z którym odbiorcy mogą się utożsamiać. I czują z nim połączenie. Możesz to osiągnąć pokazując, jakimi wartościami kierujesz się w życiu i biznesie.

Skup się na sprzedaży.
My zajmiemy się treściami.

Koniec z traceniem dziesiątek godzin miesięcznie na przygotowywanie contentu. Wymyślanie tematów, tworzenie skryptów, montaż filmów - to wszystko bierzemy na swoje barki. Ty po prostu rezerwujesz 7 godzin w miesiącu na nagranie materiałów. Zobacz, w jaki sposób budujemy marki agentów.
01
Analizujemy

Zaczynamy od przeanalizowania Twojej marki, wyróżników i grupy docelowej. Na tej podstawie przygotujemy cały koncept profilu, pomysły na posty oraz skrypty wideo.

02
Piszemy teksty

Przekładamy naszą wiedzę i doświadczenie na merytoryczne treści. Stworzymy dla Ciebie konkretne skrypty "słowo w słowo", które łatwo później nagrasz.

03
Szkolimy z nagrywania

Stworzyliśmy podstawowe szkolenie, które ułatwi Ci nagrywanie filmów. Wiemy, że jest to stresujące, zwłaszcza na początku, ale staramy się zaczynać od łatwiejszych rzeczy. I stopniowo rozwijać Twoją pewność siebie.

04
Montujemy filmy

Gotowe nagrania przesyłasz do nas, a my zajmiemy się montażem. Robimy to dynamicznie, ale bez latających ikonek. Zadbamy, aby wyróżnić to, co mówisz, 
a jednocześnie, żeby ludzie zapamiętali Ciebie, a nie tylko styl filmu.

05
Skupiamy się na Instagramie

Instagram jest najlepszym mediów do organicznego budowania społeczności. W pierwszej kolejności dodajemy treści tutaj, tworząc pod nie dedykowane opisy i okładki do filmów.

06
Zwiększamy widoczność

Dzięki tworzeniu treści w formacie wideo, możemy zadbać o widoczność Twojej marki na wszystkich kanałach. Raz przygotowany film będzie wyświetlany także na Facebooku, Linkedin, TikToku czy YouTube.

Wideo to rozmowa pozyskowa.
Tylko z wieloma klientami.


Tworząc filmy edukacyjne, odpowiedzi na pytania klientów będą dla nich dostępne w dowolnym momencie. Stawiamy na wideo, ale spokojnie - nie musisz wszystkich filmów nagrywać mówiąc do kamery. Stosujemy formaty, które mają zróżnicowany poziom trudności. Jednak w każdym przypadku, ważny będzie Twój wizerunek.

Cały content w jednym miejscu

Najtrudniejszą trudnością w delegowaniu content marketingu jest komunikacja i zarządzanie treściami.

Ale nie u nas!
Stworzyliśmy intuicyjną przestrzeń, która ułatwi Ci doglądanie procesu twórczego.

Koniec grzebania w stercie notatek, przeszukiwania konwersacji i czytania pięciu różnych maili. Teraz wszystko znajdziesz w jednym, łatwo dostępnym miejscu.

Pomysły, inspiracje, skrypty do filmów, harmonogram publikacji i wiele innych. A wszystko to dostępne z poziomu laptopa lub telefonu.

Precyzyjny feedback. Lepsze efekty.

"W 25 sekundzie zmień b-rolla, a te dźwięki to już pisałem, że masz poprawić."

Koniec z wysyłaniem takiej listy poprawek na maila, przez WhatsApp lub inny komunikator. Maksymalnie upraszczamy współpracę.

Teraz możesz komentować "na żywo" przygotowaną wersje wideo i na bieżąco dodawać swoje uwagi. Trzy proste kliknięcia i uwzględnimy Twoje sugestie.

Zyskujesz kontrolę nad procesem, oszczędzając przy tym czas.

Bądź tam, gdzie Twoi klienci

Wideo jest jedynym formatem treści, który możesz publikować w różnych mediach społecznościowych.

Niezależnie od platformy - Facebook, Instagram, TikTok, YouTube Shorts czy LinkedIn - angażujący materiał wideo przyciągnie uwagę i zainteresuje odbiorców z różnych grup wiekowych.

Ty nagrywasz, my zajmujemy się redystrybucją treści.
Skutecznie dotrzemy do odpowiednich odbiorców i przyciągniemy nowych klientów do Twojego biznesu.

Dlaczego budujemy marki agentów?

Przez kilka lat pracy jako agenci nieruchomości, udało nam się nieco poznać problemy klientów. Nie udało się niestety znaleźć rzetelnej pomocy w budowaniu naszych marek osobistych. Zrobiliśmy to sami.



Wiemy, że agenci nie mają czasu na dodawanie postów. A przynajmniej nie jest to ich priorytetem. Ale wiemy też, że content marketing po prostu działa.



W ciągu ostatnich 3 lat dodaliśmy już ponad 700 treści marketingowych na takich kanałach jak Instagram, Facebook, YouTube czy Spotify. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą. Wiemy też, które formaty treści robią zasięgi, a które zamieniają widzów w klientów.

Jeśli chcesz skorzystać z naszej strategii i zbudować silną markę agenta, to czas na rozmowę.

Sprawdź, o co pytają inni klienci

Jaki sprzęt potrzebuję do nagrań?
Potrzebujesz tylko telefonu i mikrofonu (Ulanzi za ~200zł wystarczy). Istnieje możliwość wypożyczenia od nas sprzętu (mikrofon, prompter, statyw).
Czy są jakieś dodatkowe koszty?
W pakiecie "prowadzenie marki" sugerujemy przeznaczyć budżet w wysokości min. 200zł na promowanie filmów na Instagramie. Dzięki temu szybciej osiągniemy efekty.
Czy wystawiacie faktury?
Oczywiście, że tak. Prowadzimy agencje marketingową i jak najbardziej dostaniesz od nas fakturę.
Jaką mam gwarancję sukcesu?
W życiu, jak i biznesie nigdy nie mamy gwarancji, że nasze działania przyniosą efekt. Budujemy swoje marki osobiste od kilku lat i obecnie jest to główne źródło nowych klientów. To jednak nie przyszło po tygodniu działań.
Na jak długo podpisujemy umowę?
Działamy w miesięcznych interwałach i na taki okres podpisujemy umowę. Natomiast budowanie marki to proces i efekty w postaci klientów, mogą być widoczne dopiero po kilku miesiącach.
Co jeśli nie chce mówić do kamery?
Filmy typu "gadająca głowa" są podstawą do budowania marki, ale zdajemy sobie sprawę, że jest to trudne. Na początku możemy większość treści oprzeć o 7sekundowe rolki typu "przeczytaj opis" oraz "filmy z lektorem".
Czy możecie zrobić mi też reklamy na pozysk?
Zdecydowanie tak. Możemy przygotować kampanie kontaktowe na pozyskiwanie klientów. Łącząc obie usługi zyskasz lepszą ofertę ;)
Czy odpowiadacie na komentarze i dodajecie stories?
To są elementy, w których bardziej liczy się Twoja osobowość, dlatego zostawiamy to już dla Ciebie. Oczywiście damy Ci wskazówki, jak to robić.